Killar - Mariika

Jag som alltid har varit ful och socialt invalid har som det märks inte haft så mycket killar. Så jag kan ju alltid försöka förklara hur man inte ska vara för att inte få killar(dubbel negativ, älska mig).
 
För att inleda detta rätt nu, ni tänker nog mig som en rätt så negativ person för det innan, men det är nog mer tvärt om, jag kommer därför lägga till en smiley i detta nu ":)". Haha, lyfte upp tillvaron eller hur? Vad jag tycker om killar? Jag skulle kunna rada upp en fin lista, men det är roligare att väva in det i texten. Alla killar är olika, men är det en sak jag har lärt mig är det att alla killar faktiskt är likadana i tonåren. Man har ju sett alla dessa "american pie" o.s.v och det besvärar mig att säga att killar faktiskt är så. Jag och Zoey har diskuterat det. Vi tänkte i början "När, detta är inte sant. Palla killar är så egentligen"... De är så. ALLA! Det finns inga undantag. Jag har inte haft många, men det som varit har varit... Skit... Mina vänner (bl.a Zoey) har råkat ut för samma skit fast värre. Killar tänker inte på vad de gör. De tror att tjejer tänker som de gör. 
 
Jag har massor killkompisar, nu i alla fall. När jag var yngre hade jag i princip inga vänner. Med de killkompisar jag har nu så har jag lärt mig mycket. Killar som kompisar kan komma väl till pass men killar i ett förhållande har aldrig fungerat för mig. Tänk inte så nu, jag har aldrig haft ett förhållande med en tjej heller. Jag är vad man kallar asexuell. Jag har valt att placera mig själv i den kategorin för att det är så det är. Många säger att man inte kan välja vad man har för läggning. Jag har så pass starkt intellekt att jag känner med mig själv och väljer att vara det jag känner att jag är. 
 
Killar är inte svårare än vi gör dem. Det är lite svårt att fatta till en början. Bara en kommentar kan fukka upp hela ens sinne, liknande hände mig idag, men jag kanske lärde mig något? 

Om man är så knäpp som jag är så vrider och vänder man på ord så att de får en helt annan betydelse. T,ex en enkel kommentar så som "fin tröja" kan betyda istället för bara just det t,ex "men de säger jag bara av medlidande", "hennes är snyggare, men jag vågar inte säga annat. De kan bli så sjukt fel. Det jag vill komma fram till är egentligen att KILLAR ÄR SIMPLA! Förstår ni/vi inte dem så är det troligtvis du...
 
MVH
Mariika Bosdotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback